HAPPY BIRTHDAY TO ME💝

Allhamdulillah 💗
Syukurseadanya💝
Allah masih panjangkan usiaku bertambah lagi umurku bulan April.

💝🫶Sejuta penghargaan dan ucapan terima kasih kepada semua famili,rakan2 & kenalan Facebook yang mengucapkan ucapan birthday 🎂🎈 kepada saya 
🌹Jumaat lepas 26 April yang lalu..

Ucapan ringkas pun menunjukkan tanda ingatan kepada saya ,lambat ka cepat untuk bagi ucapan,saya tak kisah pun.mai tua2 ni takdak hadiah pun takpa dah😉chill chill jer🥳
Tapi ,kalau yang nak memberi hadiah sebagai tanda penghargaaan sempena birthday saya dialu alukan😆😂pm/dm me.hihihi..

gurau noh cukuplah dapat segala mak nenek voucher kat online shopping 🛍️ sajer sempena my birthday rewards😱👻ada duit boleh la,tapi kita kena bijak merancang kewangan juga noh... barang2 sekarang mahai tahap apa taktau la .takkan nak kata tahap Maha Firaun ka apa,nampak zalim sgt noh.hihihi..sorry noh..
Kononnya ikut peredaran zaman & ekonomi semasa 😤😡

Adooi kalau tak melalut menulis panjang karangan berjela tu taktaulah..hobi saya kan suka menulis,membaca,membebel
,MAAF banyak2 kalau ada yg kurang berkenan🤗

Sekali sekala almaklumlah blogger sendu jer..blog pun bersawang juga la..tak sempat gak kadang2 letih urus anak3 hero BoBoiBoy kuasa 3.melayan kerenah peel depa..tapi rasa bahagia jer ,the best moments bila JADI mak2 ni..rasa aura jadi mak2 beletiaq sekandaq tu ada la gak😂

💝👸👑 I am the Queen/LadyMummy😆🤭
🧕SuperMummyof3SuperHeroes 🦸 

Perturun sapa taktau.hihihihihi👻😉
Kalau wanita yg bergelar mak2 tak membebel memang hebat la dia..pandai kawal situasi tanpa bercakap beletiaq sekandaq 👻😂tapi saya beletiaq pun tengok keadaan juga naa 😆jangan Salah faham na,Sian juga kat anak3 🥰

Oklah done membebel..terima kasih sudi baca karangan berjela saya..asah bakat menulis ni😆kot2 la boleh dapat pula part-time job juga kan.hihihi..
insyaallah 🤲🏻 DOA YG BAIK2 😉
Take care everyone 😉 
🌹LadyNadia🌹☢️LadyXray☢️ 
✌️ PeaceNoWar 🕊️
🎆💪 FlyHigh 💥



No comments:

Powered by Blogger.