TUDUNG PELANGI



tudung warna pelangi kelihatan macam ais krim Paddle Pop pula.tudung yang diberi nama Pastel Aurora merupakan tudung jenama Ladorra.

bila pertama kali nadia tengok tudung ni kat Shopee rasa menarik pula ton warna dia yang berwarna warni..rasa nak memilikinya terus order di Shopee.

bila dah sampai tudung bawal ni, nadia pun pakai la dan rasa mudah juga dibentuk.material selesa juga sebab kain cotton.

pelbagai jenis warna dan corak koleksi tudung bawal  nadia..tak pernah jemu dan suka sangat beli tudung bawal.sampai kan dah penuh almari dah.heheheheh..perempuan kan memang suka beli pakaian baru.

No comments:

Powered by Blogger.