PAKAIAN BARANG SHOPPING KEGEMARAN WANITA


sesetengah perempuan suka membeli pakaian terutamanya baju dan tudung.kebanyakannya suka simpan untuk koleksi peribadi dan gemar mengumpul jenama pakaian kegemaran mereka.bagi wanita yang sudah mempunyai pendapatan tetap akan membelanjakan sedikit wang gaji mereka untuk membeli pakaian baru setiap bulan.kalau tak beli tudung mungkin tambah kolesi baju blaus, baju kurung dan sebagainya.

shopping pakaian merupakan salah satu terapi bagi wanita kerana rasa puas dapat beli dan memakai pakaian yang baru.orang perempuan kan suka kelihatan cantik dan bergaya.ada juga yang mesti padankan baju dengan warna tudung.mix and match la katakan.

nadia pun tak terkecuali suka membeli pakaian juga terutamanya tudung.pelbagai jenis koleksi tudung nadia pernah beli seperti tudung jenama Aidijuma,Mirabelle,Kekabooo,Naelofar Hijab,Divascarf,tudung bawal manik,tudung crush glitter,dan banyak lagi.

akibat suka dan selalu membeli baju dan tudung almari yang besar pun padat dan penuh dalam almari.makanya nadia kena tekadkan azam supaya kena menahan nafsu beli tudung dan baju dah.lagipun baju yang sedia ada masih elok dipakai lagi.jadinya kena la posa sat beli pakaian.itulah perempuan kan.suka sangat shopping pakaian sampaikan nak simpan pakaian pun takdak tempat.

bila nadia dah berhenti beli pakaian baru rasa duit pun boleh simpan untuk kegunaan lain pula.banyak benda lagi nak pakai duit.jadi jangan terlalu ikut kata hati shopping pakaian sampai tak ingat dunia.beringatlah kita supaya tak jadi boros berbelanja ikut hawa nafsu.nadia dah ambik iktibar supaya shopping pakaian berpada pada.

1 comment:

  1. Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah kerana kebaikan yang anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapat pinjaman sebanyak RM120,000.00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya terima telefon saya pada pagi ini amaran dari bank saya CIMB yang mengesahkan bahawa saya memperoleh pinjaman dalam akaun saya dengan jayanya.
    Saya mengucapkan terima kasih kepada wanita Puan Deborah kerana saya berpegang kepada kepercayaan saya dan dengan rahmat Allah, saya telah berjaya mendapatkan pinjaman saya.
    Terima kasih banyak - banyak.
    Saya juga akan memaklumkan kepada kawan-kawan dan orang tersayang yang memerlukan pinjaman. Terima kasih banyak Deborah, saya berdoa agar Allah menyertai kamu.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    e-mel: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete

Powered by Blogger.