BERBALOI BELI MESIN LABEL MARKER SECARA ONLINE

label marker yang nadia beli di Shopee

adakah anda suka melabel barang-barang peribadi?nadia suka melabel dan tag barang seperti buku, botol air dengan sticker.dulu nadia selalu menempah sticker comel dengan orang.sekarang ni, nadia bersyukur dan berjaya memiliki mesin label marker sendiri.

nadia teruja dan terus semangat membeli mesin label marker apabila terjumpa dalam apps Shopee 5 bulan yang lepas.jenama mesin ni adalah Dymo Letratag Label Marker/Printer.harganya rm149 tak termasuk postage.bagi nadia yang memang gemar tempah marker untuk tag kat barang peribadi rasanya memang berbaloi beli mesin label marker ni.

cara penggunaan mesin label marker ni ada ditunjukkan dalam buku panduan.rujuklah dan belajarlah apa yang patut untuk menghasilkan label marker mengikut kepuasan diri kita sendiri.

zaman sekarang ni kita dapat menghasilkan sesuatu dengan berusaha membuatnya sendiri tanpa perlu menempah pada orang tertentu.banyak ja mesin dijual di hab shopping online seperti Lazada dan Shopee.kita juga perlu rajin mencari dan berusaha mempelajari sesuatu yang bermanfaat kepada diri dan keluarga kita.

20 comments:

  1. Wah ada jual ye mesin ni. Baru kinah tahu. Lepasni tak payah dah nak order kan, lebih jimat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ada...zaman skrg canggih kan..semua boleh dpt & beli sendiri

      Delete
  2. wahh berbaloi la harganya..tak payah dah tempah..ni boleh jugak buat sticker untuk peralatan sekolah anak2..jimat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..mmg pun...nadia pun guna sticker ni juga untuk pelekat kat brg skolah anak

      Delete
  3. tak pernah tahu pun nadia hii.. kalo yang memang suka tempah buat sticker tu, memang kena beli ni satu senang kerja

    ReplyDelete
  4. Bagus juga beli sendiri ni , senang nak tag barang2 peribadi.

    ReplyDelete
  5. Bagusny. Xsangka ade label marker sendiri .macam2 alat skrg ni..memudahkan kerja...b;)

    ReplyDelete
  6. Seronok ada mesin label sendiri.. lagi puas hati..

    ReplyDelete
  7. size kertas dia mmg besar tu je eh ?

    ReplyDelete
  8. mmg berbaloi kalau mcm nie. Kalau nk g buat kat kedai buku kos dia boleh tahan jugak

    ReplyDelete
  9. Menarik! Memang berbaloi sangat ada label machine ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya sapa slalu nak melabel barang mmg berbaloi beli mesin ni

      Delete
  10. Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah kerana kebaikan yang anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapat pinjaman sebanyak RM120,000.00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya terima telefon saya pada pagi ini amaran dari bank saya CIMB yang mengesahkan bahawa saya memperoleh pinjaman dalam akaun saya dengan jayanya.
    Saya mengucapkan terima kasih kepada wanita Puan Deborah kerana saya berpegang kepada kepercayaan saya dan dengan rahmat Allah, saya telah berjaya mendapatkan pinjaman saya.
    Terima kasih banyak - banyak.
    Saya juga akan memaklumkan kepada kawan-kawan dan orang tersayang yang memerlukan pinjaman. Terima kasih banyak Deborah, saya berdoa agar Allah menyertai kamu.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    e-mel: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete
  11. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
    E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com

    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp **** + 447723553516

    ReplyDelete

Powered by Blogger.