tinta pena biruku...

Hidup ini merupakan suatu persinggahan dan perjalanan kita perlu menuju ke suatu alam akhirat yang kekal abadi..sebagai hamba Allah kita perlu mempersiapkan diri dengan mengamalkan sifat mahmudah iaitu sifat terpuji dan sentiasa istiqamah dalam melakukan sesuatu pekerjaan...hal ini adalah sebagai bekalan kita untuk ke sana nanti..kita perlu topup diri menjadi insan berilmu, berakhlak mulia dan sebagainya agar dapat memperoleh ganjaran pahala untuk diri sendiri..insyaallah..**pesanan untuk diri saya juga..**

Monday, 1 May 2017

ANAKKU PENCINTA KUCING

pencinta kucing atau cat lover..

kucing merupakan haiwan kesayangan Rasulullah s.a.w.kucing selalunya haiwan yang jinak kecuali kucing yang dok dalam hutan belantara.


Arsyad bermain dengan kucing di rumah mak andakku...


sejak kecil lagi anakku Muhammad Arsyad suka bermain dengan kucing.suka membelai lembut kucing yang dipelihara di rumah opahnya iaitu mak mertuaku dan di rumah mak sedara nadia ,mak andak. anakku suka bermain dengan kucing tapi nadia tak bercadang pula nak membela kucing pun.risau tak dapat bagi komitmen nanti mana lagi  nak buang najisnya, bersihkan sangkar, bagi makan lagi.cukuplah nadia biarkan Arsyad bermain kucing di rumah opahnya dan rumah mak sedara nadia ,mak andak.

tengok gambar di bawah ni sampaikan video lagu kartun mittens tu Arsyad suruh pasang berulang kali.suka sangat la dia..hai anak oh anak.pencinta kucing.anda semua bagaimana?suka kucing tak ka ada pelihara kucing kat rumah tu?


Arsyad suka sangat tengok video kartun mitten songs



2 comments:

  1. Anak saya suka betul kucing..yang anak perempuan tu tak suka..geli, la takut la..anak lelai ni asyik nak peluk kucing.sampai terpaksa kurung kucing dalam sangkar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ye ka..mcm la anak sy ni pun...belai kucing..peluk tak lepas pun..

      Delete