PANDAI POSING BERGAYA BILA DENGAN PAK SU KESAYANGANNYA

anak nadia ni Muhammad Arsyad sangat rapat dengan pak sunya iaitu adik Nadia yang berumur 19 tahun ni.tak abis2 bertanya pasal Pak Su Faiz dia bila lama tak jumpa..almaklumlah adik Nadia ni merupakan anak lelaki tunggal dalam keluarga Nadia ni dan merupakan adik bongsu.

Pak Su Faiz pun rajin melayan anak menakannya Muhammad Arsyad.oleh sebab tulah anak Nadia suka sangat bermain dan bergurau senda dengan pak su kesayangannya ni.bila masa nadia nak ambik bergambar mereka berdua Arsyad mesti ikut gaya macam pak sunya tu.ada ja gaya yang mencuit hati kami.pandai pula posing bergaya dengan kamera bila berdua dengan pak sunya.

contohnya macam gambar di bawah ni.apa yang pak su dia pakai, dia mesti nak ikut sama pakai.hai anak oh anak..macam2 ragam kamu ni.



tengok tu..Arsyad siap bergaya silang tangan macam pak su Faiz 





Arsyad pun nak pakai snowcap macam pak su faiz juga

19 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ya mmg pun..pak su rajin gak melayan dia..

      Delete
  3. Salam singgah dan follow :)

    http://www.akuseorangtraveler.com/

    ReplyDelete
  4. Amboi..pndai arsyad tiru gaya pak su ya...paksu tu mesti idola arsyad tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm2 gaya dia tiru pak su dia..hehehe

      Delete
  5. Kesayangans paksu tu.. mesti paksu dia rajin melayan dia hihii :)

    ReplyDelete
  6. Sama la dgn anak2 kak liez.. dgn paksu maksu mmg rapat.. even boleh je tidur 2,3 hari...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.