NASI MENDY AYAM ATAU KAMBING..

nasi mendy kambing

nasi mendy ayam


nasi mendy ni merupakan nasi yang berasal dari negara Arab, Timur Tengah..kawan2 pernah makan nasi mendy?

antara pilihan korang, korang suka makan nasi mendy ayam ka kambing?

nadia suka kedua -dua kambing dan ayam..sebabnya slalunya isi ayam dan kambing tu sangat lembut dan sungguh enak dimakan..rasa macam juicy tu isi ayam atau kambing bila kena gaya masaknya..

kat Malaysia ni dah banyak kedai masakan yang menjual nasi mendy..berlambak dah kedai yang pandai masak dan jual nasi mendy..kita ja perlu tau kedai/restoran mana yang sedap nasi mendynya..

ada orang tak suka makan kambing boleh ja makan nasi mendy ayam.ikutlah selera tekak masing-masing kan..

1 comment:

  1. kite prefer yang ayam. hehe.. suka gak kambing tpi kalo
    ngan nasi arab.. ayam =D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.