MEWARNA HOBIKU SEMASA WAKTU LAPANG

mewarna semasa waktu lapang kalau mood rajin

selain hobi nadia membaca ketika masa lapang, nadia pun suka mewarna doodle..

nadia suka tengok kaler warna-warni..rasa macam suatu terapi minda dan relakskan diri melalui mewarna ni..

ada kata ala macam budak2 pula suka mewarna.terpulanglah pada anda untuk menilai hobi orang yang suka mewarna.mewarna tu merupakan suatu seni yang tak dapat digambarkan bagaimana rasa seronoknya bermain dengan kaler yang berwarna-warni..

masing-masing ada hobi tersendiri .jadi hormatilah apa yang orang tu suka buat masa lapang.asalkan benda tu tidak memudaratkan diri dia.

1 comment:

  1. Wah.. sabar sungguh Nadia mewarna doodle tu ye.. Sha suka tgk je.. tak berapa suka nak mewarna.. hehehe..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.