FIRST TIME BELI AIR MINUMAN STARBUCKS

Starbucks merupakan rangkaian coffee house yang berasal drpd Amerika Syarikat..telah melebarkan sayapnya di seluruh negara dan mempunyai lebih kurang 30000 cawangan di seluruh dunia.

ada bermacam-macam jenis kopi dijual..harganya pun boleh tahan mahal juga la.

pertama kali nadia beli air minuman starbucks kat giant Kulim masa awal tahun ni.memang bagi nadia harganya memang mahal.kopinya rasa sedap dan pekat..bila ada duit lebih barulah nadia merasa beli..sebabnya lebih daripada rm10 kot..boleh dah beli makanan kalau dah lebih drpd rm10 tu kan.

setakat ni nadia tak repeat lagi beli air starbucks ni..masih kuat menahan nafsu daripada membeli.orang yang suka dan kerap minum air Starbucks tu berkemungkinan ada duit   lebih la dapat beli air minuman yang boleh tahan mahal juga.

terpulang kat masing2 kan..ada duit belilah ikut keperluan bukannya kehendak..sesekali bolehlah turutkan kehendak tu.



resit bayaran


java chip  frappucino

2 comments:

  1. kebetulan aida baru jer membeli last monday.
    2nd time.
    and both dgn adik :)
    aida x pandai!!!
    memang mahal. tak boleh selalu. sesekali reward diri boleh la...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.