PENGALAMAN PERTAMA ANAKKU TENGOK WAYANG




suamiku telah membawa anak sulungku tengok wayang menonton filem BoboiBoy Movie 2 masa bulan 8 yang lepas.anakku Muhammad Arsyad senyum riang gembira la sebab teruja nak tengok filem kartun kegemarannya tu.nadia dan anak keduaku Muhammad Hakeem tak turut serta sebabnya Hakeem tidak boleh dok diam bila tengok menonton cerita.jadinya Arsyad sahajalah yang dapat pergi tengok wayang bersama suamiku.ini merupakan pengalaman pertama dia.

zaman sekarang anak-anak kecik pun boleh masuk tengok wayang bersama ibu bapa jika filem yang ditayangkan di pawagam adalah untuk tontonan umum.sekarang ni kan banyak dah filem untuk tontonan kanak-kanak dihasilkan.

review jujur oleh anakku mengenai filem  BoboiBoy Movie 2 :

💓best sebab tunjuk adanya kekuatan kuasa Boboiboy 

💓rasa lucu bila adegan lawak seperti adanya Papazola, Gopal, Adu Du yang menghiburkan penonton

💓Arsyad kata ada aksi lawan-lawan yang menarik dan mendebarkan.rasa macam nak pi berlawan sekali 

Para peminat BoBoiBoy pastinya sudah arif bahawa filem BoBoiBoy Movie 2 yang menelan kos belanja sekitar RM7 juta ini adalah kesinambungan daripada siri Boboiboy Galaxy yang berkaitan dengan bola sphera kuasa. Jadi, pada filem BoBoiBoy Movie 2 ini dapat dilihat bagaimana watak utama BoBoiBoy dan rakan-rakannya berhadapan dengan sebuah watak baru yang merupakan musuh utama mereka di dalam filem kali ini iaitu Retak'ka yang sebenarnya merupakan pengguna asal Kuasa Elemental. Jadi, para penonton akan dibawa untuk mengenali dengan lebih dekat tentang salah silah kehidupan Retak'ka dan kaitannya dengan kuasa tersebut.





3 comments:

  1. Rasa naknlawan sekali ye.. comel je review dia..

    ReplyDelete
  2. Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah kerana kebaikan yang anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapat pinjaman sebanyak RM120,000.00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya terima telefon saya pada pagi ini amaran dari bank saya CIMB yang mengesahkan bahawa saya memperoleh pinjaman dalam akaun saya dengan jayanya.
    Saya mengucapkan terima kasih kepada wanita Puan Deborah kerana saya berpegang kepada kepercayaan saya dan dengan rahmat Allah, saya telah berjaya mendapatkan pinjaman saya.
    Terima kasih banyak - banyak.
    Saya juga akan memaklumkan kepada kawan-kawan dan orang tersayang yang memerlukan pinjaman. Terima kasih banyak Deborah, saya berdoa agar Allah menyertai kamu.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    e-mel: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete

Powered by Blogger.