KUIH NONA MANIS

23:35



sapa suka makan kuih nona manis? dulu nadia tak pernah pun makan kuih ni.bila tengok kawan sekerja pakat beli dan makan kuih nona manis ni barulah nadia tergerak hati nak beli dan rasa kuih ni.

bila dah cuba makan, rasanya sangat sedap dan rasa lemak-lemak manis.patutlah kawan-kawan nadia kerap dok beli kuih ni.nadia beli kuih ni berdekatan dengan rumah juga kat jalan nak pergi Taman Senangin, Kelang Lama.orang panggil tempat yang jual kuih ni Pecah Batu.

kat Pecah Batu ni, banyak kuih muih dijual di sana.bihun sup, laksa, mee rebus, nasi goreng, dan macam2 lagi makanan dijual.

3 comments:

  1. Memang sedap rasa lemak manis tu kombinasi santan dan tepung.

    ReplyDelete
  2. suka sangat makan kuih ni. Tapi takleh selalu sebab manis hehe. BTW salam kenal and done FOLLOW from www.lizaizara.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.