REVIEW PRODUK BIO ESSENCE BIRD"S NEST + PEPTIDES


PRODUK BIO ESSENCE BIRD"S NEST + PEPTIDES
Orang perempuan memang selalunya mementingkan kecantikan wajah ...mesti semua orang nak cantik kan..aku pun nak kelihatan cantik dan rasa lebih yakin bila wajah pun berseri dan tidak kusam.
macam2 produk kecantikan aku try  pakai...ada yang ok dan ada yang tak memberi apa2 perbezaan pun kat wajah aku ni...

tiba- tiba aku cuba plak try produk Bio- essence yang baru ni.. aku try 4 jenis produk dia iaitu :

1) Perfect Cleanser
2}Skin Advancer
3) Plumping Capsule Essence
4) Essence In Cream...

cuma 1 ja aku tak try pakai Bouncy Overnight Mask...mngkin nanti kot boleh try cuba ..hehe













testimoni aku sendiri bila pakai produk ni dah nak masuk 6 bulan aku pakai alhamdulillah ada la perubahan skit..muka aku dah tak kusam, jerawat makin menghilangkan diri, (makin kecut) .kulit muka lebih licin dan lembut..

ni aku kongsikan sedikit gambar aku sebelum dan selepas pakai produk bio essence ni..


SELEPAS

SEBELUM















































1 comment:

  1. Nampak beza sebelum & selepas tu. Cantiknya. Makan supplement apa-apa tak? Atau semata2 produk ni?

    Btw, cadar kita samalah 😁

    ReplyDelete

Powered by Blogger.