tinta pena biruku...

Hidup ini merupakan suatu persinggahan dan perjalanan kita perlu menuju ke suatu alam akhirat yang kekal abadi..sebagai hamba Allah kita perlu mempersiapkan diri dengan mengamalkan sifat mahmudah iaitu sifat terpuji dan sentiasa istiqamah dalam melakukan sesuatu pekerjaan...hal ini adalah sebagai bekalan kita untuk ke sana nanti..kita perlu topup diri menjadi insan berilmu, berakhlak mulia dan sebagainya agar dapat memperoleh ganjaran pahala untuk diri sendiri..insyaallah..**pesanan untuk diri saya juga..**

Thursday, 24 March 2016

REVIEW PRODUK BIO ESSENCE BIRD"S NEST + PEPTIDES


PRODUK BIO ESSENCE BIRD"S NEST + PEPTIDES
Orang perempuan memang selalunya mementingkan kecantikan wajah ...mesti semua orang nak cantik kan..aku pun nak kelihatan cantik dan rasa lebih yakin bila wajah pun berseri dan tidak kusam.
macam2 produk kecantikan aku try  pakai...ada yang ok dan ada yang tak memberi apa2 perbezaan pun kat wajah aku ni...

tiba- tiba aku cuba plak try produk Bio- essence yang baru ni.. aku try 4 jenis produk dia iaitu :

1) Perfect Cleanser
2}Skin Advancer
3) Plumping Capsule Essence
4) Essence In Cream...

cuma 1 ja aku tak try pakai Bouncy Overnight Mask...mngkin nanti kot boleh try cuba ..hehe













testimoni aku sendiri bila pakai produk ni dah nak masuk 6 bulan aku pakai alhamdulillah ada la perubahan skit..muka aku dah tak kusam, jerawat makin menghilangkan diri, (makin kecut) .kulit muka lebih licin dan lembut..

ni aku kongsikan sedikit gambar aku sebelum dan selepas pakai produk bio essence ni..


SELEPAS

SEBELUM















































No comments:

Post a Comment