tinta pena biruku...

Hidup ini merupakan suatu persinggahan dan perjalanan kita perlu menuju ke suatu alam akhirat yang kekal abadi..sebagai hamba Allah kita perlu mempersiapkan diri dengan mengamalkan sifat mahmudah iaitu sifat terpuji dan sentiasa istiqamah dalam melakukan sesuatu pekerjaan...hal ini adalah sebagai bekalan kita untuk ke sana nanti..kita perlu topup diri menjadi insan berilmu, berakhlak mulia dan sebagainya agar dapat memperoleh ganjaran pahala untuk diri sendiri..insyaallah..**pesanan untuk diri saya juga..**

Friday, 10 February 2017

DAPUR KEMAS DAN CANTIK DENGAN CLOROX DISINFECTING WIPES

adakah dapur anda kelihatan kemas dan cantik selepas digunakan?alangkan indahnya dan sejuk mata memandang sekiranya dapur kita tidak kelihatan berminyak dan bersih selepas digunakan.

jadi nadia nak memperkenalkan salah satu alat cucian yang nadia sering gunakan di dapur iaitu Clorox Disinfecting Wipes..lebih kurang macam tisu basah yang mengandungi sabun yang dapat menghilangkan kotoran degil di dapur yang berminyak.




memang cukup mudah digunakan cuma ambil sehelai tisu tu dan lapkan pada permukaan dapur yang berminyak.percayalah dapur anda akan kembali berkilat dan kelihatan bersih serta cantik.tak payah susah - susah nak kena basuh semula kain buruk jika kita mengelap menggunakan kain.tisu ni setelah dipakai buang terus ye .bukannya boleh dipakai semula tau.

wipes macam tisu basah



ok mudah kan? jadi tunggu apa lagi cepat-cepat dapatkan tisu ni.Clorox Disinfecting Wipes ni nadia pilih bau orange.rasanya ada banyak juga pilihan warna seperti lavender, natural dan banyak lagi.

dapur kelihatan kemas dan berkilat setelah menggunakan Clorox Disinfecting Wipes

2 comments:

  1. Wah bestnya....akak palung tak suka lap2 yg minyak2 tu..
    Tp nmpak ni mcm senang ja...
    Berapa harga dia nadia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadia beli harga dia rasanya dlm rm8 lbh kot..tak ingat plak harga..sori🙏.tak smpai pun puluh-puluh rnggit

      Delete