DULU & SEKARANG

dari kiri : Shafik (sepupuku), Alif (sepupuku) & Faiz (adikku)

gambar di atas merupakan gambar dulu masa adikku dan sepupu kami kecik lagi dan gambar sekarang ni masa depa dah besar meningkat remaja dah.

sepupu perempuan nadia la yang bagi cadangan supaya mereka bertiga buat gaya macam gambar masa depa kecik tu..buat throwback dulu dan sekarang.

nadia suka tengok gambar ni apabila dapat tengok betapa mereka dah meningkat usia remaja..dah besar panjang pun sekarang..gambar dulu tu sangat comel la..gambar sekarang pula makin handsome..jadilah no puji adik sendiri dan sepupuku..hehehehee..jangan marah na..

masing-masing masih belajar lagi..moga adikku dan sepupuku ni dapat menjadi orang yang berguna kepada agama, masyarakat dan negara..kakngah harap ampa bertiga sentiasa akan mengekalkan ukhwah tali persaudaran kita sebagai satu famili...bak kata pepatah air dicincang tak akan putus..marilah kita sentiasa berhubung antara satu sama lain tak kiralah bila masa pun. tak perlulah hari raya saja dapat berjumpa walaupun semua sibuk dah dengan kehidupan masing2.

4 comments:

  1. wahhh.. menarik la bila ambil gaambar mcm ni.. sweet sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idea sepupu perempuan Nadia.. Mmg nmpak sweet kan

      Delete
  2. Suka cara mcm ni...julia pun ambil aksi Abg Qi dgn sepupunya...nanti diorang dah dewasa nak buat mcm ni la nadia.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.