tinta pena biruku...

Hidup ini merupakan suatu persinggahan dan perjalanan kita perlu menuju ke suatu alam akhirat yang kekal abadi..sebagai hamba Allah kita perlu mempersiapkan diri dengan mengamalkan sifat mahmudah iaitu sifat terpuji dan sentiasa istiqamah dalam melakukan sesuatu pekerjaan...hal ini adalah sebagai bekalan kita untuk ke sana nanti..kita perlu topup diri menjadi insan berilmu, berakhlak mulia dan sebagainya agar dapat memperoleh ganjaran pahala untuk diri sendiri..insyaallah..**pesanan untuk diri saya juga..**

Tuesday, 12 January 2016

My Sweet Family...






abah dan emak aku memegang cucu mereka Muhammad Arsyad iaitu buah hati pengarang jantung aku aka anak sulungku....masa ni baru umur 4 bulan ..masa bulan Mei 2015...








                                                       





foto kami bertiga masa pi kenduri sepupu kawin..yang jejaka hensem sebelah aku tu la suamiku yg tercinta.Mr hubby teman sehidup semati..insyaallah..anak aku tu tak mau tengok kamera plak..huhu..

No comments:

Post a Comment