JOM KENAL USTAZ DON DANIYAL DON BIYAJID

Anda semua kenal tak dengan Ustaz Don Daniyal Don Biyajid? ni merupakan pendakwah dan penceramah bebas yang semakin dikenali oleh ramai masyarakat Malaysia.bak kata macam ustaz selebriti juga la..






🔵 lulusan Universiti Al-Azhar,Mesir

🔵 bekerjaya sebagai pensyarah di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor, Bangi

🔵 lahir pada 14.11.1984

🔵 asal : Bukit Mertajam, Pulau Pinang

🔵 pasangan hidup : Husna Zahry Rafie




🔵 anak :  Don Mustofa Don Daniyal

🔵 bapa : Don Biyajid bin Mustafa

🔵 ibu : Maryam Abdul Kader

🔵 rancangan kendalian : 30 minit Ustaz Don tv Alhijrah

Nadia pun suka mendengar ceramah atau tazkirah yang diberikan oleh Ustaz Don.walaupun dia masih muda tetapi banyak ilmu dapat dikongsi oleh beliau..beliau bercakap sangatlah jelas dan mudah untuk difahami.

ni antara kata-kata daripada Ustaz Don untuk tatapan semua..yang mana boleh diambil iktibar silalah hadam apa yang dibaca anda..insyaallah semuanya baik-baik saja.







14 comments:

  1. Salam..Kka atie pon suka tgk ceramah dia kat tv pepagi tu...best dengar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan..best dengar Ustaz Don berceloteh kan...

      Delete
  2. Reen pun suka dengar ceramah dia.. Ustaz jiwa muda.. Faham akan kehendak anak2 muda.. Yup. Mudah faham debgar ceramahnya..

    http://www.reenri.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...sy pun setuju Ustaz Don faham camna jiwa orang muda zaman skrg

      Delete
  3. ramai rupanya peminat ustaz don ye..hihi ustaz millenial..terbaik!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. betoi sgt seronok dgr ceramah beliau

      Delete
  5. Asalam..
    Waaa manisnyaa wajah Ustaz Don, dapat pun bidadari bagai di syurga..
    Suka cara dia bertutut, lemah lembut giruuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam...ya..sgt lemah lembut berbicara beliau ni...

      Delete
  6. Mar pun suka dengar dia ceramah . sejukkkkk je hati ni hhe . btw done follow akak taw. jemput follow blog Mar juga -www.puterymemory.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya..kita sama..thanks mar follow kak..kak dah lama follow dik..hehehe

      Delete

Powered by Blogger.